nu kommer kanske bloggen byta skepnad eller jag tror att jag börjar på en ny..
Publicerat: 2009-05-04| 08:06:13




Dannelina kanske går i graven Men åter uppstår i en annan skepnad..♥  :)

Har inte bestämt mig men jag har aldrig riktigt gillat Dannelina.. :(

När nu Malin har slutat, eller tagit ett break med flytten, så hittade jag en annan jätte duktig tjej i går kväll Sanne heter hon och hon verkar minst lika duktig som Malin.. :)

Jag har liksom fått för mig att jag skulle vilja ha en ROSA blogg och med lite blommor och när jag tittade runt igår så hittade jag den med hjälp naturligtvis av Malin.. ;)

Sanne verkade jätte rar så jag hoppas att vi kan komma överens.. Den designen hon gjort var blå och som sagt ville jag ha en rosa.. så nu blir det såå  spännande..   :D

Ha det gott mina kära vänner ..  :P

NU ska jag till sköterskorna och ta en massa blod prover på mig.. ♥   :P

 Det kan göra gott och bli av med det gamla och in med lite nytt eller vad tycker ni?   :)

Kommentarer
Från:Sanne
Publicerat: 2009-05-04| 14:53:22

Tack för all fin kritik :)

Som sagt, om du mailar bilder och texter så kan jag börja med din design på en gång!

Från:Carma ¢¾
Publicerat: 2009-05-04| 15:17:00

Hihi, ja jag ska räkna sakta till tio...

Måste dra nu, skynda, skynda ;-)

Ha en skön dag!

Kramar <3

Från:Sanne
Publicerat: 2009-05-04| 15:19:07

Jag har redan gjort om den till rosa, så det är ingen fara!



Om du skickar bilder som du vill ha med i designen till min mail så kan jag börja lägga in dem nu.

Jag har swedbank, och så fort jag har gjort klart designen, du har godkänt den så för du över pengarna till mitt konto (du får mina kontouppgifter i ett mail sen) När jag ser att pengarna har kommit in så lägger jag in designen på din blogg!



Ang. rosbilden, har du en egen som du vill lägga in där? Eller är det min du hade tänkt vara kvar där?



Texten, tänk ut vad du vill att det ska stå där det finns plats för text (du kan se exakt i förhandsvisningen av designen i min blogg) och tala om det för mig. Vill du ha info text i sidomenyerna, tala om vad som ska stå var!

Millas blogg tycker jag låter som ett bra namn, men du får avgöra själv!



MvH Sanne

Från:Sanne
Publicerat: 2009-05-04| 19:09:52

Kul att du tycker om den :) Nu är det bara texterna som fattas, sen är det färdigt!

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?