Nya bloggen!
Publicerat: 2009-05-04| 19:52:07

Det känns jätte spännande med den nya bloggen!
Att jag avslutar den här eller om jag bara startar en ny vet jag inte i nuläget..
Det jag oxå vill säga är att jag älskar den här bloggen men på något vis känns den lite dyster jag vill ha lite färg på tillvaron så att säga! :)
Malin hade inte riktigt tid att ändra med färger och så med tanke på flytten mm.
Så nu jagade jag upp en jätte trevlig tjej som oxå är jätte duktig på design.
 Hon har verkligen lyssnat å jobbat för att den ska bli som jag vill.
Så jag ser fram emot den nya bloggen med sänning.
Sannes blogg adress är http://sannelovesjoel.blogg.se/
Så kika in där så ser ni mer vad jag pratar om..
Hon har oxå nyligen blivit gudmor till en underbar tös. Så hon är så lycklig.:) Vem skulle inte vara det?? :)
Ta hand om er alla

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?