Söndagen bjöd på en härlig Grill middag..
Publicerat: 2009-05-31| 20:55:04

Ja här har jag suttit och skrivit och skrivit till min stora fasa ser när jag tittar på skärmen att det finns inte en bokstav!! 

:( hahahaha.. :D

Ja typiskt Camilla grejer det där!..

Det blev lax och ungs grillade grönsaker..
Jätte gott Mannen tog vin till..
 Han var ju snäll som hälde upp åt mej oxå men när jag skulle ta en klunk så hade han redan börjat på mitt glas oxå!!
Tanken var ju god!! :)
Ja lika bra det att vara utan detta goda oxå..

Jag har ju kvar att gå ner innan jag når deras så kallade MÅL vikt.. ViktVäktarnas alltså inte min heller..
ingen kommer att känna igen mej efter detta hahaha.. :D

VAR tog den stora gumman vägen?? ingen som vet ingen som vet!??  NEEEJJJJJJJJJJJJ!

Så kan det inte bliiiiiiiiiiii..
Någon måtta får det ju vara på eländet..

Man kan ju bli sjuk!! Har dom inte tänkt på det då måste man ju ha lite att ta av eller?
Ja i min familj så har det alltid varit bra att ha lite i reserv ifall man skulle bli sjuk..
DÅ har man ju lita att ta av!

Ja nu är vin flaskan tom..
Gubben börjar frusta och bli väldigt gosig helt plötsligt! 
Han dansar, visslar och håller på.. :)

Ja ta det lugnt älskling får man höra!! ;)

Nu har stackars Frasse blivit offer för mannens grym het!.. GRYMT het kanske jag ska skriva
för det man hör är mycket grymtanden från honom..

Men men låt han hålla på.. :)

Oj  OJ vad sne han börjar bli.. GRrrr. :)

Sommar kvällen luktar ljuvligt med syrener som vi har här på baksidan..

Nej nu ska jag se till att han hittar till sängen innan han gör illa sig i foten igen..

                                                     NATTI till alla mammor som har haft sin alldeles egna dag idag!  ♥


Kommentarer
Från:Becca
Publicerat: 2009-05-31| 22:36:04

Sv: Haha, ja.. Eller nästan. I början kom jag nästan inte ihåg att det var mors dag, så det var lite pinsamt :) Och vädret har man ju verkligen utnyttjat, så himla härligt med sol! Hur har din helg varit?

Krama din Frasse också :)

Från:Kadri
Publicerat: 2009-06-01| 00:13:00

Sv. Tror att det är ganska OK Det hade varit en mindre händelse i skolan på fredag fick jag veta i dag, hon tordes inte säga det innan. jag får ringa i morgon och fråga vad det handlade om. Carmen Ly törs ju inte berätta alt.

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?