Tinitus & en vanlig grå måndag! :)
Publicerat: 2009-05-18| 20:02:29

Jag har haft en sådan tinitus idag! Vaknade av att det var ett sådant oväsen att hela huvudet formligen spräng värkte det kändes som om jag hade en hel armé av sådana där tjutande signal horn som är på spray burk ni vet?

Och inte slutade det heller jag låg där i sängen och ögonen rann fast jag inte grät utan för den fasans fulla smärta som oljudet gav!!

Jag har haft tinitus sedan jag väntade min dotter Johanna hon är nu 13 år så i 14 år kan man säga att jag haft detta elände!!
Ljudet är en vana eller OLJUDET är en vana det är aldrig alltså ALDRIG tyst!!!

Ljuden kan vara allt från vatten som rinner till reaplan, ring klockor, pipljud eller annat elendigt oväsen!!

Men som i morse då trodde jag att öronen skulle sprängas alltså!!!

Hur länge jag låg i detta oväsen det vet jag inte utan jag vet att jag vaknade av detta hemska ljud och att jag somnade helt slut av samma oljud.. :`(

Sedan så har jag flyttat lite bråte åt Carina.. Skulle kört mycket mer men regnet satte stopp för detta..

Blir väl fler dagar! :D KuL JIPPI tack regn för idag!!    :P

Fredde tränar och D körde idag jag tar turen i morgon.. :D

Tänkte ta spåret när han tränar!!

Nu kommer min älskade dotter och kräver sin underbara uppmärksamhet så nu ska jag sluta med en härlig bild..

OJ det blev visst fler :P






















Bus Bus Bus!!!!


KRAAM till er alla



Kommentarer
Från:vesna
Publicerat: 2009-05-18| 20:36:40

härliga bilder :)



ska vi prenumerera på varandra?

Från:vesna
Publicerat: 2009-05-18| 21:06:38

nu haru 5 prenumeratner iaf :D

Från:Sanne - bloggdesigner utförsäljning
Publicerat: 2009-05-19| 13:12:34

Tack så mycket :) Jag hoppas att det inte är halsfluss, men fortsätter det såhär så får jag åka till doktorn och kolla...

Håller på med designen nu, säger till när den är klar!

Kram

Från:S A N D Y S P L A C E
Publicerat: 2009-05-19| 15:14:48

Tack ska du ha. Glad jag blir :D

Från:Lotta
Publicerat: 2009-05-19| 18:49:56

Så fint kök ni har!

Låter jobbigt det där med tinitus.

Varför fick du det?

Kram

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?