Tisdagen föll ifrån.. :)
Publicerat: 2009-05-20| 10:55:56

Nej då jag tar den lite kort nu!!

Barnen har en tema dag friluftsliv i skolan!!

Förmiddagen gick åt att köra barnen till deras aktiviteter genom skolan eller barnen säger jag det var Fredde!!!
Johanna fixade sig att ta sig till Lindmuren själv på cykel. där hon och andra i ifrån skolan gick 5 km spåret!

Fredde skulle vara målis i hockey hallen så vi fick åka och hämta hans grejer sen fick jag köra honom till hallen och lite senare hämta honom igen ..
Han kan ju inte cykla med alla grejer heller!!! :) och jag är ju ändå bara hemma..

sen vet jag inte riktigt var dagen tog vägen förutom att jag var hund vakt och var ute med hundarna i 1½ timme.. skönt..

Sen skulle Fredde träna och jag skulle väga in mej på VIKTVÄKTARNA!!! ALIAS VV..

Så nu är jag med igen men nu ska jag lyckas!! 
HEJA HEJA Ja appropå det när vi skulle ha möte var vi bara tre :(
MEN detta var för att hela gruppen var på VÅRRUSET.. så när jag gick därifrån så var det full fart på stan så jag nästan inte kunde komma iväg hem utan att svepas med av dessa hurtbullar som sprang förbi.. :)  :P



                                    Bilden lånad av VLT!!
                    PS jag var inte med dessa hurt bullar! :(

Sen var det kväller blev en sallad till kvälls mat och ett il grönt äpple.
                                      Sen natti!  :P ♥




Kommentarer
Från:mamma russin
Publicerat: 2009-05-22| 15:36:23

ja du.. tonåringar.. jag har faktiskt inte några råd att ge dig då vi inte har några konflikter alls här hemma.. jag och dottern har haft våra små duster, men det är om helt andra saker..



vi har inga tider så.. mina kids är aldrig (än;) ) ute och drar.. är de ute så är de någonstans, hos kompis eller hos pojk/flickvänner eller bio.. och då hämtar och skjusar vi.. annars så har vi ett gäng teens här på helgerna när sonen och hans kompisar lanar...



hemma hjälper det till med det jag ber om, deras rum städar de i huvudsak själva, dock efter lite tjat..;)

de hjälper till med i och ur plock i diskmaskinen och kattlådan det är deras "ansvar".. annars så är jag ju hemma och mamma ledig och då plockar ju jag en del av sig självt på dagarna.. just nu har de mycket i skolan med och är rätt trött efter skolan..



de har månads peng + att vi betalar deras mobilräkningar, så totalt får de 500 kr i månaden ca.. sedan betalar vi ridningar och sonens speltid på WoW..



hoppas era konflikter löser sig.. kram...:)







Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?