Torsdagen jobbades det på Saga hela dagen!
Publicerat: 2009-05-22| 11:34:04

Ja som rubruken säger så jobbade vi hela dagen,,
Hade ingen mobil med mej då den inte gick att ladda av någon konstig anledning.

Tråkigt hade varit kul med lite bilder över hur det såg ut före och efter!..

Men sådant är livet så idag är jag lagom mör kan jag säga jag sobbade inte med själva huset utan jagade en litn springig 1½åring som är hur kvick som helst!

Ja du carina du är hur duktig som helst! Jag blir lika slut av tanken..
 
Hon har en på 17 ,14, 11 och två sladdisar på 1½ år och slutligen 5 veckor!

Ja det känns nog när man är i min ålder men hon är ju två år yngre! :) Det är nog detta som skiljer..

*Ha det gott*

                                ♥ Atlas Grannens hund ♥





  

                                              

  
                     


En flinande Camilla !! ♥

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?