Varannan vecka
Publicerat: 2009-05-01| 20:32:16

Idag är det fredag jämn vecka och det innebär för oss att vi byter barn..

Låter lite konstigt i mina öron..

Men det är faktiskt lite så det är..

Min Mattias är den enda av våra fem barn tillsammans som byter varannan vecka..
Låter det konstigt?
Att det bara är han utav fem barn som flexar..
JA jag tycker oxå det..

OKEY han är minst och bara fann sig i det lite lättare än dom äldre eller?

Johanna och Fredrik samt Oliver växlar var annan helg..
 Så den här helgen så är det pappa helg vilket betyder i praktiken att mina tre barn ska vara hos sin pappa och Oliver ska vara hos oss hos sin pappa..

A som är Ds äldsta hon gillar inte mej nå vidare så hon har aldrig bott hos oss. Vilket är synd men så är det!

Så detta resulterar i att jag och D aldrig har en inplanerad helg för oss själva om ni förstår hur jag menar??!

Och detta finner vi oss oxå i.. ;)

För när jag en gång skaffade barn fanns det inte i mitt huvud att jag en dag skulle separera..
Å om jag skulle det så skulle jag ALDRIG skaffa en ny...
ALDRIG

Jag har sagt en massa andra saker oxå som att jag aldrig skulle börja dricka eller röka eller svära!!!
 
F-n nu glömde jag ciggen på systemet.. Nej skämt åtsido..

Det som jag fortfarande har svårt för det är när dom större barnen åker.. 

Istället för att bara ta det som ett break så känns det som om mitt hjärta ska gå i tusen bitar..

Tur att jag har hetat Carlsson så då kan jag laga det med Carlssons klister..

Puss mina älskade barn.. // Mamma Camilla





Kommentarer
Från:soffan
Publicerat: 2009-05-01| 21:13:20

Kul att du hittade in till mig,och tack för din kommentar Har kollat runt i din blogg och jag skall tala om för dig att jag oxså är en sådan som läser på läpparna och har hörapparat hörselskadad sen födsel.

Jag kommer nog att titta in igen.

Du får sköta om dig nu och njut av solen

kram Ann-Sofie

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?