Vinn en egen BLOGG gjord av Malin
Publicerat: 2009-05-03| 15:48:12


Hejsan alla som tittar in till mej.. :)

Ni som inte har en riktig blogg men som gärna vill ha en!!
Eller även ni som vill byta upp er så klart ni ska vara med att tävla .. Att vinna en gratis blogg.. :P
Kanon det kostar inget att tävla heller.. :P

 Gör som jag jag ska försöka vinna en utav Malla C som designat min blogg..
Hon är suveränt duktig på att designa..

Följ länken här nedan så kan ni oxå försöka vara med att tävla.. :) Jatte spännande :P

http://bloggdesignbymalin.blogg.se/nystart/

Det finns en länk till Malin till höger på min blogg oxå som ni kan länka er vidare till malin om ni är sugna på det.

Lycka till alla!!  ♥
Må bäste man eller kvinna vinna! :P


Kommentarer
Från:malin
Publicerat: 2009-05-03| 17:18:56

Vad roligt att du är med och tävlar :) håll tummarna, för det är många som är med och jag drar ju lott. Tyvärr så har jag slutat med blogghjälp, så jag kan inte hjälpa dig. Börjar mitt heltidsjobb snart och då har jag inte tid för bloggdesign.



Kramar på dig =)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?