Hejsan alla som inte har glömt bort mej!
Publicerat: 2009-11-29| 16:13:23

Ja det var faktiskt evigheter sen som jag var in på min egen blogg!! :(

Hur och varför har det blivit så??

Nu när jag tittar in känner jag att jag saknat blogg världen! :)

Framför allt alla mina blogg vänner!!

Nu ska det bli en liten ändring på tiden som varit...
Den har bara gått till lek på något som heter FACEBOOK "farmen" akvarium café joville och gud vet vad allt heter!
Men nu har jag släppt detta orkar inte med detta ..

Lite kan gärna finnas kvar men livet måste finnas för annat oxå.. :)

Så nu ska jag äta lite sen ska jag städa och fixa lite advent fint här!

Det har varit hockey som vanligt hela helgen men nu är även denna helg till ända!

Ha det gott alla som finns kvar där ute..

Bild kanske jag ska titta om jag hittar!



Min fina dotter blev det idag! :)

Kram kram ♥


Kommentarer
Från:Kadri
Publicerat: 2009-11-30| 11:13:42

Tittar in. Det var ett tag sedan. Hoppas du fick en bra första advent

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?