Det känns skönt att ha vänner omkring sig!
Publicerat: 2009-10-13| 11:02:59

VÄNNER!!!!

♥♥♥

Jag ska vara glad som har så underbara vänner runt omkring mej..
Bara att veta att dom finns gör mej varm om hjärtat.. :)

Mitt liv är inte som det borde vara men samtidigt så blir väl livet vad man gör det till ???

♥♥♥

Jag älskar egentligen att LEVA!
Jag älskar naturen!
Jag älskar barn & djur..

♥♥♥

Jag älskar och avgudar min man och mina barn samt min hund Frasse!
Mina vänner syskon grannar ja alla som finns i min närhet!
JAG älskar er! Alla på olika sätt men utan er vad vore jag då???

När frågan ställs om vad jag eller vem?? ska kunna göra något för mej..
Så blir svaret det samma att den enda som kan förändra mitt mående är jag själv!!!

Men med dom rätta verktygen så kan jag kanske börja på den smala stigen för att en dag kunna komma ut på den lite bredare stigen för att senare komma fram till ett vägskäl där valet nu bara är mitt eget!!

♥♥♥

Att lämna min älskade D eller mina barn NEJ!!!

♥♥♥

Men jag hoppas att det ändå finns en lösning!???

En som inte slutar HOPPAS! KRAM!!!! <3

♥♥♥


Kommentarer
Från:kadri
Publicerat: 2009-10-16| 12:14:56

hej. Det var ett tag sedan jag han o komma in i din blogg. Är det hunden som har blivit sjuk ?

Hur är det med dig o familjen ?

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?