Oj vad en vecka gick fort!
Publicerat: 2009-10-12| 07:29:30

Ja denna vecka har visst gått så fort att jag inte hunnit blogga alls!  :S

Alla ni andra ni är aktiva för jämnan  ;)

Jag går i mitt stilla lunk å ser inte skogen för alla träden! :)

Ja igår så hade jag ett samtal om mej själv med mej själv samt med en klok *gumma*..:)

Det var mycket tårar som kom fram med alla dessa känslor!

Kvällen fortsatte med dessa tårar samt natten och morgonen!!!

Men nu måste dessa tårar vara slut för ett bra tag framöver...

D & jag pratade lite men det enda som kom fram var att vi älskar varandra allt för mycket för att försöka separera och laga allt innom mej på sidan om..

så nu ska jag börja min myr jakt efter en lugnare och harmoniskare själ..

Ni som tittar in här SNÄLLA gör en kommentar även om ni tycker att det jag skriver är total dynga eller om det är något ni gillar så kan vi ta och fördjupa oss i något ämne...

Jag vet att några är här för min fortsättning på vår kusin träff..
Ska försöka få in den här till slutet på veckan... Annars blir det i nästa vecka..

Middagen hos Ds föräldrar var som vanligt väldigt GOD och lyckad...

Tack kära ni för att ni finns!

Varma kramar


Kommentarer
Från:Kusin Anna
Publicerat: 2009-10-12| 18:14:51

Hej Kusin! Visst är jag inne och läser din sida. Har sett att du varit nere ibland och det gör mig ledsen.. Önskar att du mådde bra. Även om jag inte hör av mig så ofta så vill jag att du ska veta att jag tänker på dig... Kram från mig..

Från:Rebecca
Publicerat: 2009-10-12| 18:55:01

Hej vännen!



Tänker på dig!



kram kram

Från:Frida
Publicerat: 2009-10-12| 19:21:58

I det innersta finns svaren det gäller bara att våga ställa frågorna!!!

Kram<3

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?