Sura mot Avesta!
Publicerat: 2009-10-05| 10:33:47

Ja matchen i Surahallen mot Avesta slutade 4-2 till Sura!

Oliver gjorde ett mål & 3 ass så det var jätte kul.. ;)

Anna & jag gick hem efter halva matchen för att fixa med maten tills våra hungriga grabbar kom hem..

Efter en vända på Willys så bestämde jag att vi skulle äta LASAGNE..  mmm

Medans jag fixade maten så donade Anna omkring dammsög och plockade..

Så när jag kom tillbaka efter min prommis med Frasse så hade hon dukat fint och tänt med ljus!

Senare så hamnade jag vid datorm på FACEBOOK med ett spel som Fredde försökte lära mej så nu har jag blivit bonde där oxå..

Hoppas ni alla har haft en lika trevlig söndag som oss..

KRAMAR!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?