Är det verkligen jag??
Publicerat: 2009-09-30| 11:14:16



På bilden längst upp till vänster är det en bild på mej!!
När jag ser den så är det en Camilla som strålar av lycka kärlek och ömhet!

Barnet jag ler mot är min väns barnet heter Lovisa!

Jag älskar barn djur blommor !!! 
Ja jag älskar livet...
MEN varför har jag då denna sorg i min själ?

Jag kan inte svara på detta själv sorgen är så tung att bära..
Att den ibland lamslår mej totalt..

Det är när man ser mina ögon på bilden när jag håller i Lovisa som jag verkligen ser att jag lever ..

Det är dessa stunder som jag ska & vill ha flera av!!!
Det är dom som får mej att vilja stanna kvar i detta liv..

Jag älskar er alla mina nära och kära som orkar finnas vid min sida som stöttar och hjälper när dagen är alltför svår!

Varma kärleksfulla kramar till alla er!! ♥


Kommentarer
Från:Mie
Publicerat: 2009-10-26| 15:28:31

Kära vännen, den lycka som glänste i dina ögon då hoppas jag snart kommer tillbaka till dig....

Snart ses vi i Sura, då har jag med mig Lovisa så vi får hoppas att hon kan locka fram det om än för en liten stund....



Tusen kramar till min bästasste vän

Mie

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?