Ja ni må tro det eller ej!!!!??????????????
Publicerat: 2009-09-02| 16:01:27

Ja som rubriken lyder tro det eller ej..

Virus trojaner  maskar eller vad tusan allt kan heta??? :(

Så finns det alltid en människa som skapar denna oreda varför??

Ja inte tror jag att det kan vara någon som direkt tjänar pengar på ett förstöra för andra eller vad tror ni??


Ja men nu var det inte riktigt det jag skulle skriva om utan det som jag skulle säga var att denna gång var det varken trojaner eller virus utan människan var jag som strulade med bilderna och har glömt hur man gör! :(

Hoppas ni har förstyåelse för det ändå så nu klurar jag på fortsättningen som redan är utskriven man bilderna saknas..

Kram och tjo ha en bra dag.. :)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?