Oj oj oj det var ett tag sen!
Publicerat: 2009-09-20| 15:48:42

Oj ja det var ett tag sen jag var här och berättade lite vad som händer i mitt liv..

Matchen slutade iallafall 8-3 .. Här stog Fredde andra halvan.. 

det som sedan har hänt är att dom spelade ytterligare en match mot Källvesta ett S-holms lag.. 
Det var förra helgen och denna match stog Fredde hela matchen..
Slut resultat 5-5..

Idag är det match igen denna gång oxå hemma mot Flemmingsbergs IK även detta ett S-holms lag!

ännu vet jag inte om han ska stå..

Nu måste jag berätta att i veckan som var så blev grabbarna indelade i olika lag som blir resultatet av vilken serie dom ska spela i..

TRE lag ett VIK Elite det säger väl sig själv var man spelar jo i Elite-16..
 Ett lag som heter VIK Ungdom -16
ett lag som heter Bredd.. där kommer nog våra 95 grabbar att hamna!

Och i veckan som var så blev det klart vilka som hamnade var!!
Och spänningen var stor!
Var skulle våra grabbar hamna?? :)

Jag var på möte och Fredde lovade att höra av sig när det blev klart var han skulle hamna det gjorde han oxå med en glädje stod det klart att han och Marcus blev målvakter för VIK U-elite!

Ja klart man blev stolt! och glad! :)

Nu ska vi snart åka till hallen och se hur det kommer att gå för våra tuffa grabbar! :)

Matte har fotbollsmatch hemma mot Västerfärnebo hoppas det går bra även för dom.. :)

Min äldsta kusin är i Nyköping på katt utställning.. :) håller även tummen för henne..


kram på er alla... 


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?