Söndag fm...
Publicerat: 2010-04-11| 11:06:42

   Godmorgon alla 7 sovare!!!

Min dotter kommenterade min blogg igår

-varför har du inte en bild på FREDDE?? 

Ja du gumman han hatar att vara med på bild men jag ska försöka hitta en på honom och då blir det väl som målvakt för någon annan bild har jag inte...

Men nu kommer det en...



Japp där har vi den äldste!!!
PÅ torget i stan när det var MIMER dagarna och han stod i mål och besökarna fick försöka göra mål på målisarna..
målgörarna kunde vinna priser och fribiljetter till kvällens hemma match mot Färjestad!!

GRYM bild va??  
 Ha ha (BALLAR AV STÅL).....





Kommentarer
Från:johanna
Publicerat: 2010-04-11| 20:12:05

jag saknar dig med mamma.

ska vänta länge innan jag får träffa dig igen ;((

vi hade de kul i helgen .

med bloggen och allt .

älskar dig mest !!<333333

Från:Kadri
Publicerat: 2010-04-19| 10:57:30

fin bild på honom



sv. det är bara bra med oss

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?