Ja idag är det fortfarande FREDAG den 13 Buuuuu...
Publicerat: 2010-08-13| 23:26:12

Ja är ni skrock fulla??



Jag spottar när jag ser svarta katter springa över vägen...



Varför det har nog någon släkting lärt mej,,,,, tre gånger över vänster axel..  :) TVI tvi tvi........

Tokigt ja jag håller med.. Men jag gör det ändå... ;)

Är det ngt ni brukar undvika att göra eller som ni gör för att ni är skrock fulla??

Råka krossa en SPEGEL.........   NEEEEEJ!!!!  7 svåra år......   :(

Kul om någon svarade på det..
Som idag man kan väl ändå inte bara ligga kvar i sängen hela dagen för att man är rädd för otur eller??

Då skulle ju allt hämskt som händer alla andra dagar inte ske eller råkade detta ske pga något som att jag gick under en stege eller att jag lämnade nycklarna på bordet mm???

 
 




Ja detta ska jag ta med mej ner och fundera på innan jag somnar..



GOD nattens!!!! <3 <3 <3

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?