LÄNGE SEDAN!!!! mycket har hänt ....
Publicerat: 2010-08-06| 22:37:17

Ja det var väldigt länge sedan jag hälsade på i min blogg...

Som rubriken lyder har mycket hänt!!..

Men jag undrar om jag egentligen behöver denna blogg ????

Det jag skriver här är som sagt tankar händelser om vardag i mitt liv.....

MEN FÖR vem skriver jag??? jag tror inte att det är någon annan än jag själv som läser detta så varför ha en BLOGG som ingen läser??

Jag kan lika gärna ha en dagbok på datorn..

ELLER???????

****Suck****

Ja inte vet jag?? MIn dotter läser det vet jag för hon tjatar om upp datering....

Ja vad tycker ni är det någon som läser här?????

Om inte så kommer jag att sluta att ens tänka på detta med bloggen .. Annars ska jag börja att försöka att uppdatera varje dag.. :)







Så nu gäller det alla som läser att säga vad ni vill.....

KRAM KRAM NU sängen & Dannes varma famn....

NYA uppdaterade bilder kommer i morgon när jag hamnat vid rätt station..... :)




Kram Camilla


Kommentarer
Från:Anki
Publicerat: 2010-08-06| 22:48:57

fortsätt skriva gumman

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?