REGN idag igen!!!
Publicerat: 2010-08-18| 13:31:50


Ja jag har såå mycket på Sagavägen att göra...
'Gräsmattan på framsidan ska bli klar så det vore bra om det kunde bli uppehåll...  :)))

Men icke...

Det är förvisso bra för svampen att det är varmt och regn för nu exploderar den väl i skogen..
För er som gillar SVAMP ♥♥
Kantareller och trattisar plockar jag mest... gör sen svamp sås det gillas här hemma.. Eller varför inte bara smörstekta.. mmmmmmmmm   ♥♥



    



           

*HÄÄÄÄÄÄRLIIIGT*    :)


MEN

Idag så ska jag ta reda på i tvättstugan så blir nog mannen glad när han kommer hem...
Det börjar bli lite rörigt där nere nu..

SÅ en REGNIG dag som denna så passar det att göra allt som man inte hunnit i det fina vädret..
Eller  hur känner ni??

Sen börjar skolan på FREDAG!!!! ;) Iallafall för FREDDE spännande... & naturligtvis nervöst som attan...

Matte börjar 6:an så där är det nog lika nervöst med ny klass och nya lärare & ny skola.. Men han får ledigt till på måndag,, då först har dom upprop..

Johanna hon har sin gamla trygga klass börjar i 8:an,, men får byta skola.. så hon får nog ca 5-10 min längre väg till skolan.. Dom börjar oxå på måndag... ;)

Vad lugnt det kommer att bli här hemma jag som varit van vid att grabbarna kommit hem varje rast nästan.. :)
Ja det blir lite omställning för oss alla..

Freddes nya klass ska dra ut på hajk direkt för att lära känna varandra.. spännande för dom oxå så hoppas att vädret blir hyfsat.. Inte kul att sova i tält om det regnar.. :(

Kram kram på den regniga dan....


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?