TVÄTTSTUGA????
Publicerat: 2010-08-18| 23:17:35




TVättstuga???? 
NEJ då inte idag heller...
Mat till barnen Mattes första isträning denna säsong kunde inte missa den heller även om det var nära på att han inte kom ut på isen alls pga för små skridskor.. :/

MEN som tur var så fick vi tag i ett par bättre begagnade..

Han var riktigt GRYM på isen fast han inte varit på ngt sommar läger i år!!  ;)

Sen hade grabbarna spelar och föräldrar möte kl 18 dom stora grabbarna..  ;)

Jag grillade på en kyckling som Fredde & Oliver högg in på kl 22..

Nu ska dom LANA sista gången för detta sommar lov..  Matte fick inte vara med :(

Men han hinner väl lana flera gånger..

Nu har jag sett på MORDEN I MIDSOMMER... :) KULT!! :)

I morgon kl 8 ska jag vara på HÖR centralen hoppas jag får något hjälpmedel så jag kan höra igen.. ;)  VA??? :O VAD SA NI??? Jag hörde inte???????  ;/

NATTI & sov gott!!



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?