Just nu så är det snö kaos i Sverige!! MEN jag längtar så!!!
Publicerat: 2010-02-21| 20:56:15

En enkel tulpan ja men ack så fin och så långt borta du känns!!

Är det så långt bort från oss dessa begravda tulpan lökar i våra trädgårdar??
Ja iallafall när man tittar ut hemma hos oss..

Snön ligger i meter tjocka drivor..
och mer bara kommer det.. vi skottar och skottar men nu finns det inte längre någon plaats för oss att göra av denna snö... :(
Jag vill inte ha 20 graders kyla och snö...
Jag vill ha vår!! :)

Det vet jag väl att en dag så kommer den igen men just nu så känns det såååå av lägset!!
Hur känner alla ni andra??





Ja dessa bilder hittade jag på min dotters dator i kväll och de är så härliga att jag bara måste lägga ut dom!!
FRASSE!!!!  :D





Sommar vi längtar så efter dej!!

Kram kram Camilla & Frasse





Kommentarer
Från:Carma - blivande tvillingmamma
Publicerat: 2010-02-25| 10:21:49

Hej o välkommen tillbaka!

Japp, jag väntar dubbelt =)

Läääängtar verkligen efter plusgrader och att vår husrenovering ska bli klar så man kan börja boa sig =)

Hoppas allt är bra med dig?!

Kram

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?