Morsdag i eftersott!!! PÅ Mattes begäran ;)
Publicerat: 2010-06-17| 18:27:22



Ja morsdag har jag glömt förlåt!!

Min älskade lilla lill kille Mattias kom och grattade mej på morsdag det som jag aldeles glömt bort för jag har ju hört att jag inte är någon mor!! :(

(MEN NU har vi ordnat upp detta)
(Jag är MAMMA till alla mina 3 barn..)

Men så här var det denna dag!

Grabbarna tycker det iallafall ;)  Härligt!! ;)
Men visst känns det tungt att inte Johanna ens hörde av sig :(

Men så blir det när man bråkar eller????

Hur som hade Matte sytt ett hjärta till mej samt köpt en ask hjärte med marsipan hjärtan mmmm härligt goda;)





Blommor fick jag oxå av männen i mitt liv!! :)

Så fika blev det med tårta och allt!!

Lite senare tittade dessa små killar in igen



*BUSFRÖN*

Alexander & Matte..

Glimten i ögat ;)

Så nu Matte kom ditt efterlängtade inlägg från morsdag ..

Bättre sent än aldrig :)

& Visst Johanna visst är jag din MAMMA?? ;)


Kommentarer
Från:Elin mattes kompis
Publicerat: 2010-06-20| 17:06:55

riktigt fint<3

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?