Varför blir allt jag gör bara fel?
Publicerat: 2010-06-12| 01:14:05



Det spelar ingen roll vad jag gör mot mina familjmedlemar..

Det blir aldrig någon som är nöjd!!

Försöker jag att bara tänka på mej själv som min läkare säger för att verkligen hitta tillbaka till mitt mer friska jag vad tror ni händer då??

DÅ slår alla bakut och fattar inte ett dugg vad jag pratar om.. Alla blir sura och tycker att jag bara tänker på mej själv!! ???

DÅ undrar jag NÄR ??? NÄR gjorde jag något för bara min egen skull?? NÄR??

UTAN att tänka på alla er andra??

Kan ni svara på detta???

NEJ JAG trodde väl inte det heller.......

VARFÖR ska jag alltid gå och lägga mej med dåligt samvete för att någon är missnöjd med det jag har sagt??
Eller gjort?? 

NEJ men SJUNG ut istället och berätta vad som är så fel på allt jag gör och säger.....

NEJ en nu ledsen CAMILLA igen!!

MEN jag tänker inte gråta över det .....

NEJ NU så ska jag göra som jag känner där inne så passar det inte så är valet ert...

Sov gott det tänker jag göra..

OCH bloggen ska få mer färg :)   KRAM & PUSS









Kommentarer
Från:Elin mattes kompis
Publicerat: 2010-06-12| 19:24:48

camilla allting kommer ordna sig jag lovar det kommer bli bra jag lovar!!!!

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?