En dag utav en massa tårar!!!
Publicerat: 2010-05-03| 20:55:20

TÅRAR!!

Tänk att det kan finnas så mycket tårar!!  ??
Tar dom aldrig slut??
*Suck*

tårarna dom rinner och rinner jag vet inte om dom någonsin försvinner..
Undrar om dom läker såren som alla har rivit upp inom mej??
Vad har jag då gjort??
Varför gör alla så mot mej??

Tårarna fortsätter att rinna...
Ni som satt mej på denna pottkant skrattar ni nu???

Om livet för mej nu bara mörknar minut för minut..
skrattar ni då som förut??

Jag är alldeles för godtrogen
tror alla jag möter om gott..

Tror ingen kan göra mej illa!!
Så varför???

Nej såren är nu för djupa att jag ej vet om jag mera kan skratta & le..
Tårarna rinner och min tröja blir våt!!

Undrar om dom någonsin kommer säga
FÖRLÅT??

Hoppas jag nu i natt kan få somna och att i drömmen jag kan få vara lycklig!!

Samt att jag kan få skratta & le..
:)
Det kanske är bara att BE??

♥Camilla♥


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?