Jag har förlorat min dotter!!
Publicerat: 2010-05-23| 22:53:30


♥♥♥♥♥


Har vart och handlat med pappa och " mamma".




Hur kan några ord göra en såååå ledsen????
& göra såååå ONT i hjärtat???

Min dotter har fått en ny mamma :(

Å gissa om det gör ont eller???

Hoppas ingen behöver läsa detta som jag nyss läst på hennes blogg ord som gjort mej så ledsen..

Hon har vart och handlat med pappa och " mamma"
..... hennes pappa och jag är skilda sen 5 år och lever båda i nya förhållanden... min dotter är 14 år...  & är eller??? 
Jo hon kommer ALLTID att vara MIN dotter min älskade dotter..

Även OM hon nu har en NY MAMMA...

OM någon läser detta så ge gärna en kommetar...

♥♥♥♥♥♥    En nu jätte ledsen mamma..............    ♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Från:Anonym
Publicerat: 2010-05-23| 23:32:51

Hallå där Camilla. Jag visste inte att du har en blogg??? Det är klart att du inte har förlorat din dotter!!! Du kommer alltid att vara hennes mamma <3 Ibland känns det bara helt hopplöst. Speciellt när tjejeras hormoner rusar i kroppen nu i tonåren...för att inte tala om vi stressmammor och våra stress- och depressionshormoner. Kraaaaaam på dig! Hörs vännen!

Från:Elin mattes kompis
Publicerat: 2010-05-25| 20:28:10

camilla jag skulle nog fatta hur det skulle kännas men du har inte förlorat henne det kan du inte göra. johanna älskar dig det lovar jag!

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?