MINA tankar efter gårdagen......
Publicerat: 2010-05-24| 15:20:55

Ja efter en svår natt med många tankar och mycket tårar så vaknade jag med en känskla av tomhet innom mej..
VARFÖR har hon skrivit dessa ord frågar jag mej om och om igen!!



 


Svaret som jag får innom mej är att detta är bara för att såra mej inget annat!!
Detta lyckades hon med VERKLIGEN...

Men nu inser jag detta faktum att hon valt pengar framför KÄRLEK..
Är detta Lyckan??

Jag kan bara ge mina barn oändligt mycket med kärlek och ömhet...  ♥♥
Men tyvärr med min rådande ekonomi klarar jag inte riktigt upp till hennes standard,
Så då blev det mycket lättare att byta mamma..

MEN det gör ont!!!!!  En gång MIN DOTTER!!! VEMS är hon nu????



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?