Nu är helgen nästan över!!
Publicerat: 2010-05-09| 00:52:02





Det är midnatt och jag har tittat på film fast först så såg jag Danmark krossa Finland med 4-1...
Helt otrooligt!! :O

Sen blev det en halv tråkig film och natti med Matte som kom i fredags.. (HÄRLIGT)
Johanna valde att inte komma denna helg för som hon säger så kan jag inte lite på henne..

Så vi får väl se när hon känner för att komma och vi kan börja jobba på att just kunna lita på varandra..
Jag vet inte hur viktigt ni tycker att det är MEN för mej är det kolosalt VIKTIGT!!
Att man ska kunna lita på varandra..

♥ Jag har saknat denna helg gumman..♥
<3 <3 <3

Har gosat med matte extra mycket och hoppas du kommer på bättre tankar snart älskling..

Ω Natti natti.. Nu nanna kudde... Ω





Älskar er min skatt!              

Kommentarer
Från:Elin mattes kompis!
Publicerat: 2010-05-16| 21:32:03

har det hänt något med matte?

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?